dinsdag 9 november 2010

Toby z'n eerste dagen bij ons

Toby is al aardig gewend bij ons. De nachtrust kwam wel even in het geding, effe wennen oef...
Het doet me toch wel even terugdenken aan de ondernemende peuters die we vroeger hadden. Deze peuters zijn nu inmiddels allemaal pubers geworden die het stiekem hartstikke leuk vinden.
Uitlaten, eten geven geen probleem hoor. "Mam hij heeft weer een plasje gedaan, ruim jij het even op?" Ja, hoor, en ik kom weer met de keukenrol en emmer sop.  Te bedenken dat Toby al een hoop plasjes en poepies buiten heeft gedaan, maar soms ben je net te laat hè of heeft hij buiten niets gedaan en doet hij het doodleuk toch even binnen.
Die bench is wel een uitvinding hoor. Doet me ook wel aan die box van vroeger denken. Even een plek waar hij veilig en begrenst in kan vertoeven.
Je ziet dat hij z'n plekkie wel heeft gevonden. Die schoenen van ons zijn ook helemaal geweldig. Hoe meer ze stinken hoe liever. Toch maar effe gauw die kong aan hem geven waar hij wél op mag knauwen.
M'n haar vindt Toby ook zeer interessant. Het lieft kamt hij m'n haar met z'n tandjes. Help, waar is het flosstouwtje??
En eten, als de beste. Je ziet hem per dag groeien geloof ik.

Mmm. lekker die kluif, kan ik lekker op knauwen. Toch wel m'n hobby hoor op dit moment, naast eten......
De tuin vind Toby ook wel geweldig. Het verkeer is nog wel even wennen voor meneer, maar dat komt wel goed hoor. Zeker als Toby een lekker hondensnoepje krijgt is er niets engs meer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten